dinsdag 1 mei 2012

Vroegere textielcreaties

Ik ben eens gaan snuisteren naar foto's van mijn vorige textielcreaties. Er zullen er waarschijnlijk nog een aantal ontbreken, maar bij deze al een serieuze poging. Als ik deze foto's herbekijk, zie ik hoe groot mijn kindjes al zijn geworden. 
Jurkje + bijpassend broekje voor Luna, al dan niet samen te dragen. Aan het park te zien dat achter haar staat, was ze toen 3 jaar. 




Trui voor Luna, die ze helaas niet veel heeft gedragen. 


Chinees prinsessenkleedje op 1 september 2008 voor de interculturele eerste schooldag. 
Pyjamabroek bij een slaapkleedje dat te kort werd. 

Prinsessenjasje en -rokje.

Broer en zus in een schaapjespyjama. Ondertussen draagt Tias de grote versie al :-).

Luna's muts toen ze nergens een muts vond die haar aanstond.


Muizenpakje.
Apenjasje voor Tias. 


Trui voor Tias. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten