zondag 30 september 2012

Scrapperdescrap

Waar is de tijd dat ik zo ontzettend veel scrapte? Die is vervangen door redelijk veel naaien. Ik weet het, ik kan niet alles willen, maar als ik zoals gisteren een hele dag met papier heb mogen bezig zijn, dan besef ik pas hoe hard ik het gemist heb. Ik heb nog zoveel onafgewerkte projecten.
Maar gisteren was heerlijk genieten. De werkwijze was nieuw voor me, want ik had nog nooit een workshop 'Albumtrack' gevolgd, maar de resultaten zijn wel leuk. Het is eigenlijk een volledig album maken en dan kon ik eindelijk eens aan Tias zijn 'van crèche-tot-kleuter-album' beginnen. Luna is al lang geen kleuter meer en bij haar zijn de crèche-jaren en het eerste kleuterklasje klaar. Ik ben de rest van de foto's nu ook aan het afdrukken en beloof verbetering. Wanneer? Geen idee. Misschien toch de TV afschaffen? Ik denk dat mijn huisgenoten dat niet graag gaan horen. Ik moet mezelf gewoon wat meer oppeppen en aan mijn tekentafel gaan zitten met een mooi (Italiaans) muziekje op de achtergrond.
Gisteren heb ik foto's van Tias zijn eerste kleuterklas gescrapt, met dank aan juf Astrid voor de levering van de foto's :-). Ik heb nu 5,5 lay-outs mèt foto's, maar de titels, tekstjes en decoraties moeten er nog op. En ja, ik heb heel veel zin om verder te doen, maar vandaag moet ik toch eerst een aantal kussenslopen naaien voor in mijn koeienklasjes. Het zijn de verjaardagskussens voor de leerlingen van de eerste graad. De eerste zijn al jarig geweest, maar krijgen in uitgesteld relais een zacht koeienvlekkenkussen onder hun billen en dat voor de volledige 100 minuten. Een foto vind je hier. Foto's van het scrappen volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten