zaterdag 2 december 2017

Luna is 12 en springt nog steeds.

12 oktober, 12 minuten over 2... Luna werd 12! Wat vliegt de tijd. Mijn meisje wordt groot of ze dat nu zelf leuk vindt of niet. Ik ben in ieder geval trots op haar. Ze zit ondertussen in het middelbaar onderwijs en ik zie haar zelfstandig worden, opgroeien, genieten van de vrijheid die ze krijgt. Ik mocht wel nog een taart maken voor haar verjaardag en dat liet ik me geen tweede keer zeggen. Haar school ligt niet ver van de haven en is ook naar de haven genoemd. De school wil een fijne thuishaven zijn voor de kinderen en daar slagen de leerkrachten en directie heel goed in. Luna is dan weer dol op orka's en vond die link wel passen bij de naam van de school. Eindelijk een orkataart met zeewier, schelpen en een marmereffect voor het water zoals ze vroeg.


Vorig weekend was er het Belgisch kampioenschap ropeskipping en een recreacup en Sipiro, de club van de kinderen, organiseerde de wedstrijden. Om de kas een beetje te spijzen werd er gevraagd om een taart, cake of een quiche te bakken. Samen met Tias heb ik cupcakejes gebakken en versierd. We hadden het al eens eerder gedaan om tijdens de training te trakteren voor zijn verjaardag. Hij kwam er toen zelf op om het siliconenvormpje van de legomannetjes te gebruiken om daar springertjes van te maken. 
Springertjes in de kleuren van de club voor Tias zijn negende verjaardag. 

De springertjes voor de recreacup. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten