donderdag 19 juni 2014

Angry Birds

Tias wordt 6 en op die leeftijd weet je heel goed wat je wilt... heeft mama gemerkt. Tias zegt al 2 weken dat hij eens zal tekenen wat er op zijn taart moet komen. Sinds hij weet dat hij vrijdag zijn verjaardag mag vieren in de klas, heeft hij ook al op school verkondigd dat er Angry Birds op zijn taart zullen staan. "Dus, mama, het maakt niet uit wat, maar er moeten zeker Angry Birds opstaan, want dat heb ik al op school verteld" Het maakt niet uit? Hij maakt uiteindelijk pas vanavond zijn tekening en ik kan er me heel weinig bij voorstellen. "Mama, er moet zeker een katapult bij staan en dat groen is een beetje gras." Ik laat hem even googlen bij afbeeldingen, maar hij vindt toch niet echt wat hij bedoelt. "Mama, wacht, het staat op de doos van mijn spelletje."... Even later: " Mama, je kan gewoon afkijken van mijn spelletje zelf. Zie je? De rode moet in de katapult en de gele is al aan het vliegen." Waarop Luna eraan toevoegt: "Er moeten twee streepjes bij om aan te tonen dat hij echt vliegt." Ik heb nog nooit zo duidelijke instructies gekregen over een taart, maar ik ben ook nog nooit zo snel klaar geweest. Na 2 uren was de taart af en ik ben best tevreden over het resultaat. De kinderen zijn duidelijk moe, want die zijn in vergelijking met bijna alle dagen voorheen heel snel in slaap gevallen. Ze zullen dus moeten wachten tot morgen, maar jullie kunnen al even mee kijken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten