maandag 28 oktober 2013

Ik heb mijn plekje terug.

Het heeft ontzettend lang geduurd, maaaaaanden, maar ik heb mijn plekje eindelijk terug. Mijn bureau is terug netjes en ik ben er heel erg blij mee. Donderdag had ik plots een ingeving om mijn tafel een kwartslag te verdraaien. Ik moest dan nog even bekijken of ik alles kon opbergen en dan kwam de 'goesting' eindelijk om eens echt op te ruimen.
Ik kan terug aan de vensterbank, het zonlicht komt nog steeds aan de goede kant binnen, zodat ik niet in mijn eigen licht zit en naast mij staan een heleboel fotootjes van de kinderen.
Ik kan ook terug aan mijn tekentafel zitten, dus nu komt de moeilijke vraag: waarmee ga ik beginnen? Ik heb nog heel wat scrap-projectjes af te werken, maar ik wil ook nog iets maken voor aan de voordeur.
De naaimachine blijft beneden. Dat is gewoon praktischer zo. Het zal moeilijk kiezen worden de komende tijd. Lang leve de creativiteit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten