vrijdag 1 november 2013

Scrapprojectje van lang geleden.

Ik ben echt wel onafgewerkte scrapprojecten aan het afwerken. Ook hele oude, het is te zeggen, van toen ik nog niet zolang scrapte, wel al getrouwd was, nog geen kindjes had en dus heel vaak op en af reed naar Eindhoven.
We schrijven oktober 2004. De tweede U.S.A.-workshop. Heerlijk al die leuke projectjes en ideetjes nieuw uit de V.S. Ik herinner me niet zoveel meer van deze workshop, behalve het spinnenpapier dan en dat het toch wel in teken stond van Halloween of vergis ik me? Ik weet al heel lang welke foto's ik zou gaan gebruiken, maar kwam er niet toe om het verder af te werken. Ik maakte ginds het zakje (waar nu een foto van Luna op staat, links boven op de  pagina.) en daar zat wonderwel nog een foto in.
Deze heb ik niet meer verwerkt op de lay-out, maar hangt nu aan het prikbord boven mijn tekentafel. Op het papier stond een spinnenweb, dat had ik al uitgesneden en naast de stempels die ik er bij Akke-Fietje heb opgezet, was er nog niets aan gedaan. De stempels zijn misschien niet goed zichtbaar, omdat ze er met kleurloos poeder zijn op 'gebrand.' Het zijn vooral de kleuren zwart en oranje en de stickers die het hem moeten doen, want het is niet dat Luna er zo griezelig uitziet ;-). Ze was net 1 jaar geworden en vroeg zich waarschijnlijk af wat die pompoen daar stond te doen. Maar allé, er is weer een millimeter plaats vrij gemaakt in mijn kast.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten